Recenzie (154)
Mezi dvěma kapradinami (2008) (relácia)
Charlize Theron a Natalie Portman :D TOPky !
13: hra smrti (2006)
Jsem zvědavý jak zprasili US verzi, která se taky blíží do kin. Tato thajská verze byla výborná
Hrôza na javisku (1987)
Klasika!! Jsem velice zvědavý co nám přinese nové zpracování, které se blíží do kin. Ale zřejmě to podle trailerů nebude nic extra.
Non-Stop (2014)
JCS vs Liam nemohlo dopadnout jinak než zase perfektně. Když mě Liam trochu zklamal v Taken 2, nemohl jsem se dočkat Non-stop. A čekání se vyplatilo a nemůžu jinak než 5*
Hry o život (2014)
Jako fanoušek Hangover mně to nedalo a musel to vidět, ale proboha........... Co je to zase za další přiteplenou homosexuální sračku >.< Geneticky upravené včely, které vás po bodnutí změní v teplouše ( tady jsem film vypl a okamžitě mazal z disku!) Stolberg je zřejmě homouš, jeho filmy stojí za hovno a tento stojí za obrovskou píč*. Ta zkrvavená slečna měla být Carrie? Nikdy víc takové filmy.
Thanatomorphose (2012)
Contracted je lepší
Nezastaviteľný (2013)
Jeho filmy já prostě můžu a tento patří k těm lepším.
Cabin Fever: Patient Zero (2014)
Masožravý virus nám postoupil o Level UP a máme tady zombíky. A že jde robertka použít jako zbraň, tak to by mě nikdy nenapadlo....
Chobotnica (1998)
Nějak jsem se proklikal až sem a neviděl jsem své hodnocení. Někde se mi tady dokonce válí ještě DVD. Jedno z těch lepších B-movie.
Paranormal Activity: Prekliati (2014)
1 = 1*, 2 = 1*, 3 = odpad!, 4 = odpad! a teď no ...... dejme 1* a další mé hodnocení Paranormálu čekejte u filmu číslo 10. Zbytečná série která je pořád o té samé velké hnědé věci. Kdy se objeví zase nějaká dobrá FF stylu REC, VHS ????