Recenzie (1 212)
V zajatí snehu (2017)
Mám rád Joshe Harnetta. Vím, že je to na první pohled film, který nestál moc peněz, ale srdci zkrátka neporučíš :-) 52%
Jurassic Shark 3: Seavenge (2023)
😆😆😆 tohle je síla. Neskutečná sračka, totální dno. Až uvidíte toho žraloka (teda pokud na tuhle sračku někdo koukat bude), tak se posere smíchy. 0% a dalších -100% k tomu
Válka světů (1953)
Děkuji bohu za remake s Tomíkem. Věřím, že v tě době se muselo jednat na opravdu šílený film, ale dnes když se na to člověk koukne, tak... to se fakt nedá 😄 1%
Barbie (2023)
Nejsem cilovka. O to horší bylo vidět oživat tuhle plastikovou příšernost na filmovém plátně. A to skvělé herecké obsazení, ale v tom filmu je růžové snad i hovno. Měl jsem za to, že fenomén jménem Barbie už zanikl... JE ZPĚT! 0%
War of the Worlds: The Attack (2023)
Někdo dostal nápad. Pojď natočíme remake Války světů bez Tomika Krujze, hodíme tam no name herce a hnusné efekty a bude to super. A světě div se. NENÍ to super. 5%
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Zajímavý návrat do dětství, který bavil mě i mého syna. A to je mezi námi 31 let :-) 52%
Buď chlap! (2023)
Další český snímek, který upadne do zapomnění. Velice slabý scénář, mizerné herecké výkony zachraňuje pouze nádherná Slovenska příroda. Škoda šlo z toho vymacknout mnohem víc - 22%
Cobra Kai (2018) (seriál)
Absolutní televizní dno :-( můj syn to sleduje. Tak jsem dal pár dílů a myslel jsem, že se poseru smíchy. Nejsem cilovka, ale tohle je fakt psycho. A co je největší nářez? 87% v hodnocení na csfd. Za mě 2%
Flash (2023)
Velký-špatný digitální grc. Myslím, že nikdo neměl velké očekávání, ale čeho je moc toho je příliš. Nemám rád Flashe ani jeho hereckého představitele. V poslední době jak DC tak Marvel cestují v čase a v paralelních světech. A mě to krutě nebaví. 22%
John Wick 3 (2019)
Není co dodávat, trojka se začala stávat vtipným bratrancem předešlých filmu. 50%