Recenzie (1 212)
Taguj! (2018)
Sorry dámy a pánové, ale tohle byla ultrakokotina. Už dlouho mi u sledování nějakého filmu nebylo tak trapně - 2%
22. července (2018)
Asi dobrý. Zvláštní film zachycující jednu obrovskou tragédií a jednoho pomateneho "cloveka" 50%
Equalizer 2 (2018)
Equalizer mám rád a to jak jedničku tak i toto pokračování. Je nutno přiznat, že jednička měla silnější příběh, ale dvojka mi dala přesně to co jsem očekával. Neohroženeho dědulu, který všem nakope prdel - a ještě se u toho bude šalamounsky tvářit. 80%
Venom (2018)
První část filmu byla spíše průměrná, ale ta druhá byla vynikají. Spojení Toma Hardyho s postavou Venoma se podařilo. Doporučuji - 83%
Špindl (2017)
Další splaška z českého filmového rybníčku :-( I ten Kubík Koháků mě už začal docela srát a to mi vůbec normálně nevadí - 1%
500 dní so Summer (2009)
Ono je to vlastně smutné než úsměvné. Já tyhle filmy nesleduji a pokud musím, tak mě musí něčím zaujmout. A to se samotné Summer podařilo - 52%
The Rezort (2015)
Na tu bídu co se o zombikach točí ... ovšem tentokrát nejsem vůbec objektivní :-) 40%
V pasti (2018)
Napínavé až do konce. Výborně zahrála Sandra a celkově snímek vypadal ponuře a depresivně zkrátka tak jak se na tento žánr sluší a patří - 80%
Aquaman (2018)
Jedním slovem - úžasné. Moc jsem se bavil... vše perfektně zapadlo, možná líp než by tvůrci vůbec čekali - 97%
The Haunting (2018) (seriál)
Absolutně nechápu tu hysterii okolo toho seriálu... dál jsem ho celý a přiznám se, že jsem to vyloženě přetrpěl :-( nezajímavá rodina, která ani s odhalením proč se to všechno dělo nezaujme - 18%