Recenzie (194)
Jupiter na vzostupe (2015)
neviem, či to mala byť paródia, ak áno tak dobré. Ale ak nie tak hrôza.
Candy (2006)
Toto by mali premietať povinne na základných a stredných školách.
Svet ticha (1956)
"legendárny potápač" skôr maniak za toto dostal oscara, mali ho zavrieť. ja som v šoku.
Rozchod Nadera a Simin (2011)
a ešte +1/2 *
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Ako Peter Jackson sprznil Tolkienovu predlohu (a to platí na všetky tri časti)!
Láska na vlásku (2014)
No teda tie herecké výkony, strašné...
Strážcovia Galaxie (2014)
Akú bude mať Zoe farbu v budúcom filme?
Tokarev (2014)
Dalo sa mi gr....ť. Môže takéto niečo niekto natočiť? Ja to neviem pochopiť.mzss1 pozeral si asi iný film alebo si nepochopil nič???
Na hrane zajtrajška (2014)
Veľká dobrota, nie je čo vytknúť.
Levie srdce (2013)
V skutočnosti aj 4,5* by si zaslúžil.