Recenzie (194)
Duna: Časť druhá (2024)
Za mňa TOP zážitok v kine vďaka FUN rádiu.
Docent (2023) (seriál)
Seriál výborný, ale herečka v hlavnej úlohe by mala zvážiť povolanie a venovať sa inej profesii. Naproti tomu Ivan Trojan - excelentný.
Pán Church: Najlepší priateľ (2016)
Keď si chcete poplakať, tak toto si treba pozrieť.
Po strnisku bosý (2017)
Scény okopčené z Obecní školy - nechápem prečo. Ako keby J.Svěrákovi došli nápady.
Prvý kontakt (2016)
a ešte jednu * úplne najlepší film v tomto roku, ktorý som videl.
Nemocnice na vlnách Amazonky (2005) (TV film)
Tak týmto doktorom patrí moje uznanie.
Úžasné krajiny (2013) (seriál)
To je úžasný dokument, že mám chuť navštíviť všetky miesta po ktorých chodia s kamerou.
Malý princ (2015)
Tak toto, by si mal povinne pozrieť každý dospelý.
Môj dokonalý ex (2011)
Oddychovka na ktorej som sa dobre zasmial.
Milí lidé (2010)
Výborný záver.