Recenzie (194)
Americký zločin (2007)
Hrozné, zlé, najhoršie. Tento film ma strašne zničil. To, že toto môže jeden človek spôsobovať druhému. A už nehovoriac o tom, že to robili dieťaťu. Strašné!
The Runaways (2010)
Dobrý film. Niekomu vyhovuje popularita a niekto si zvolí nudný život, ktorý mu vyhovuje.
Pod paľbou (2010)
Sila. Presne tak si nejak predstavujem tych Američanov aj s ich politikou strkať nos všade a s vymyslenými zámienkami. M. Damon vyborný, kamera tiež super, miestami som sa cítil akoby som tam bol aj ja - až som sa bál, že ma trafí guľka.
Neporaziteľný: Vykúpenie (2010)
Velmi, ale fakt velmi dobre natočené bojové scény.
Wolf Creek (2005)
Srašné, ja keď si pozriem takýto film a ešte s tou poznámkou - že natočené podľa skutočnej udalosti, tak mám strach opustiť bezpečie môjho bytu. Mne sa to páčilo celé, aj keď horory nepatria do môjho obľubeného žánru.
A-Team: Posledná misia (2010)
Skoro som dal 5*. Tá hláška keď sa ten blázon opýtal kade sa ide na Berlín, tak to som skoro umrel. A tento film by mal byť skôr akčnou komédiou, aspoň podľa mňa. Ale výborné hlášky aj akcia.
Náš vodca (2008)
Mňa tento film prekvapil, príjemne. Keď sa to naozaj stalo, tak potom vidieť, že ako málo stačí a sú z nás ovce, ktoré idú tam, kam pastier chce aby sme šli...
Ropáci (1988) (študentský film)
Ja som tomu normálne, v tej dobe uveril. Som to nechápal že to vážne?
Čas sluhů (1989)
Ivana Chýlková - maximrcha, samozrejme parádne zahraná a jednotka aj pre Karla Rodena.
VyVolení (2005) (relácia)
No, že vôbec toto mohol niekto dovoliť vysielať, tak to nepochopím do konca môjho živote. Čistý hnus!