Recenzie (194)
Vesmírne gule (1987)
Nech ťa cila sprevádza... :)
Na život a na smrť (2013)
Opäť reklama na USA, seďte doma na zadkoch a nebude mať takéto problémy.
Fenomén UFO v tajných sovětských archivech (2011) (TV film)
Mňa zaujal komentár jedného z dokumentu: "podľa mňa o takých 20 až 23 rokov nadviažeme kontakt s cudzou civilizáciou"?!
Oblivion: Nevedomí (2013)
U mňa super.4,5*
Gravitácia (2013)
Bol som napätý celý film. Odporúčam si pozrieť krátkometrážny film Aningaaq súvisiaci s Gravity.
Pelíšky (1999)
Som len smutný z toho, že teraz sa také filmy už netočia.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Dal som 4 a asi aj 3 by si zaslúžil, nejak sa mi prestáva páčiť ako bočia od knižnej predlohy.
Chlapec na bicykli (2011)
Skvele zahraná rola Cyrila.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Ja som sa bál, sila. No bola tam aj jedna pravdivá veta: vaše veľké lode nám vychytali ryby a my teraz čo máme robiť?
Teď a tady (2012)
U mňa jasná5*. Smutné smutné a ešte raz smutné, ale pekné.