Recenzie (298)
Siedmy hriech (2001)
Upřímně mě přirovnání k telenovele poněkud zaráží. Myslím, že film je opravdu slušným dramatem a k telenovele má hodně daleko. Pochopitelně ale - co člověk, to názor. Místy je film nemastný neslaný, nad pár věcmi jsem se zarážela, ale celkově působí dobře a hlavně mě bavil, takže asi tak.
Zlodej životov (2004)
Srdcovka!
Pocit viny (2007)
Hodně troufalé dílko, vyšlo to skvěle.
Príbeh dvoch sestier (2009)
Vyvrcholení děje je příjemné, zajímavé, zábavné.. Velmi slušný film.
Visitor Q (2001)
Perfektní film, nemám co vytknout. Asi to málokdo pochopí a ocení.
Votrelec (1979)
Jednička ve všech směrech! Jinej film nepotřebuju.
Gympl (2007)
Slušnej film. Mádl, Bydžovská, Holubová...
Comeback (2008) (seriál)
Nechápu, jak se na to někdo může dívat. Úplná ztráta času. Degradace slušných českých herců na partu dementů prožívajících nezajímavé a bezduché situace. I když je fakt, že v ČR se nedá vyššímu hodnocení divit, haha.
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Tak to je slušná hustokravina!
Kluci v akci (2005) (relácia)
Strašně nesympatičtí kluci.