Obľúbené filmy (10)
Ja, robot (2004)
Gremlins (1984)
Vec (1982)
Sféra (1998)
Exorcism (2003)
Trinástka (2003)
V tomto filmu jsou si všichni rovni, nezáleží na tom, kolik vám je, do sraček se může dostat každý. Vůbec jsem s hodnocením neváhala a na film se čas od času ráda znovu podívám. ERW a NR jsou příjemné a velmi přitažlivé plus :-)
Úkladná vražda (2006)
Súmrak (2008)
Silent Hill (2006)
Jeden z mála kvalitních hororů. Místy i na pět, ale to fakt jen místy, možná časem..