Recenzie (221)
40 dní a 40 nocí (2002)
tento film se mi docela dost líbil fajn scénky a hlavně hlášky.
Kurz sebaovládania (2003)
Docela prča, Nicholson a Sandler se k sobě hodí fajn dvojka.
Dr. House (2004) (seriál)
Obyčejnej pruměr nic extra ale žadná hruza.
Pohotovosť (1994) (seriál)
hodně slušně udělaný seriál o tom jaký je život nemocničního personálu.
Traja králi (1999)
Docela fajn podívaná nato jaký jsou američaní zloději.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Tak tento film už se raději neměl natačet hrozná blbost co se týka snad všech aspektu filmu.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Tak tohle byl omyl,scény se tam opakují a navic detailně nic moc.
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Tohle byla taky solidní podívaná ale něco tomu prostě chybí.
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Asi nejlepší ze všech dílu.
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Pro děti docela fajn film na odpoledne