Recenzie (221)
Jurský svet (2015)
Naprostá ale naprostá ztráta času, dlouho sem neviděl větší blbost, totálně zazdily to co Spilberg začal.
Walking Dead (2010) (seriál)
Naprostá ztráta času, ubohá fraška která jen neustále opakuje věci dokola, efekty otřesný a herecké výkony taktéž.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Až natu poslední bitvu kdy zmasakrujou celou armádu skvělý film a skvělá podívaná.
Podfukári (2013)
Tak takhle zklamany sem dlouho nebyl, naprosto strašný film o ničem.
Veľký Gatsby (2013)
Naprosto užasný film nechápu proč to nevydělalo více ale to už je jen detail, naprosto famozní podívaná ke který se budu rád vracet, vřele doporučuji.
Evil Dead (2013)
Stupidní, a hodně trapný, nechápu jak to někdo múže srovnávat s originalním Evil dead to snad ani nejde, púvodní Evil dead byl naprosto dokonalý a tohle je přesnej opak prostě tohle do kin ani na dvd nepatří..........ODPAD
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Tak tohle ani nebudu komentovat proste sračka jak poleno,ohraný příběh a strašné herecké výkony prostě hrúza.
Prebudím sa včera (2012)
Dobrý a hodně usměvný film,který si pustím vždy když mám chut na dobrou komedii
Vo štvorici po opici 2 (2011)
pro mě hodně velký zklamaní
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
NO KONECNE, zase starý dobrý prcičky jsou zpět