Recenzie (221)
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Asi Jediný díl který odemě dostane plnej počet.
Chalupári (1975) (seriál)
Výborný český seriál který nemá chybu.
Obušok, z vreca von! (1955)
Na tuto pohádku si vždy když jí davaj mile rád kouknu,nemám co dodat super pohádka.
S.W.A.T. - Jednotka rýchleho nasadenia (2003)
Normalní film který zase dělá z Amíku hrdiny.prostě bída.
Hotel Rwanda (2004)
Když sem viděl tento film začal sem se blíže zajímat o Terryho George protože tento snímek je naprosto užasný.
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Prostě bombastický film od genialního Stevena Spielberga,v hlavní roli pro mě vynikající herec Richard Dreyfuss.
Mars útočí! (1996)
Tim Burton dokáže i z uplného propadáku udělat zábavný a celkem koukatelný film.
Lovec hláv (1976)
Tak tenhle film byl muj druhý co sem s Jean-Paul Belmondem videl a moc me zaujal.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Hezky zpracovaná podívaná moc pěknej film.
Antologie Beatles (1995) (seriál)
Paradní seriál o nejslavnější skupině v historii.