Recenzie (195)
Adele: Nová kapitola (2021)
Adele je bezesporu nejlepší a nejtalentovanější zpěvačka, ale dokument se za mě moc nepovedl. Jako je fajn se dozvědět, kolik všech možných cen a sošek (zaslouženě) posbírala, ale místo těch děkovných tiskovek bych uvítal více záběrů z koncertů, tvorby klipů/songů atp. Prostě mít husí kůži z něčeho, tady je to úplně "sterilní" životopis.
Jak si zasloužit princeznu (1994)
Vcelku slibné herecké obsazení, avšak výsledné dílo je vskutku otřesné.
Kickboxer (1989)
Za mě bezpochyby nejlepší film s Jean-Claudem! Jasně, viděno dospělejším okem poněkud naivní dílko, ale v rámci sportovního/pohádkového příběhu (strastiplné cesty hrdiny) absolutní nádhera. Spojení s asijským prostředím tomu dodává správný šmrnc a disco dancing opilého JCVD je i po 30 letech naprosto dokonalý.:)
Strach nad mestom (1975)
Krimifilm jako takový mě až tolik nebere, ale ty šílené kaskadérské kousky pana Belmonda jsou absolutní TOP. V dnešní době absolutně nemyslitelné...
Matematika zločinu (2023) (seriál)
Těšil jsem se na Bartošku, ale ten by tam vlastně vůbec nemusel hrát a bylo by to skvělé i tak.:) Herecký koncert Honzy Nedbala a Zuzany Bydžovské! Prvně jmenovaný velmi příjemně překvapil.
Frajeri vo Vegas (2013)
Asi jsem uvízl v blbém věku, ale obávám se, že by mě nebavili ani mladí ve Vegas, natož tihle staříci. Je určitě fajn, že se něco točí i pro starší generaci (nejen pro puberťáky), kde si můžou střihnout roli hollywoodští bardi, ale bez tohohle díla bych se dozajista obešel. Nejtrapnější na tom všem byl "vykradený" ústřední song z Intouchables.
Národní házená (2022) (seriál)
Když porovnám s příbuzným (a nepřekonatelným) seriálem Okresní přebor, tak tady je všechno špatně. Nejvíc markantní je to u trapnosti. Při OP se obvykle válíte smíchy, tady zůstává jen trapnost, která nebaví. Alkohol a vulgarismy samy o sobě smích nevyvolají, je potřeba to mít něčím humorným podložené. S "těžkým bizárem" zas o dost líp pracuje třeba Dabing street.
Čarovný kamienok (2019) (TV film)
Ty předabované koprodukce jsou hrůzné...
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
I po více jak 40 letech naprosto geniální dialogy, postavy, zápletky a herecké výkony! Jasně, schůze SSM a další blbosti té doby nikoho nezajímají a pramálo zajímaly už tehdy, ale to je naprosto okrajová záležitost seriálu, snesitelnější než třeba reklamy na komerčních televizích nebo dnešní product placement.
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Veškeré efekty a triky ve tmě, kouři, dešti/vodě, oslepujícím světle, nebo ve všem dohromady.:) Kdejaká počítačová hra je mnohem lepší podívaná. Příběh a dialogy hrozná sračka, herecké výkony raději bez komentáře.