Recenzie (195)
Joe verzus sopka (1990)
Výborná první polovina filmu! Ta druhá, zhruba od nalodění, celkový dojem sráží ke dnu. Promarněná šance na skvělou romantickou komedii.
Velká červená jednička (1980)
Měl jsem z toho velmi smíšené pocity, ale jen v dobrém slova smyslu! Budu si to muset pustit ještě jednou, protože je to opravdu zajímavě pojatý válečný film.
Krvavý šport (1988)
Něco tak neskutečně blbě a trapně natočeného jsem už dlouho neviděl.:(( Až mi bylo líto toho skutečného Duxe, který se musí obracet v hrobě, kdykoliv to běží v TV. Ách jo, ani nevím, za co tu jednu hvězdu dávám.
Tie roky sedemdesiate... (1998) (seriál)
Tuctový sitcom "o ničem a o všem" může být skvělý jen tehdy, když přijmete všechny podivnosti hlavních hrdinů za své (jako např. u Friends, HIMYM a jiných). Pokud se tak stane, královsky se bavíte. V opačném případě je to asi děsná otrava... Tady se to naštěstí povedlo a to i za přispění retro stylu. Poslední osmou sérii do hodnocení nepromítám. Není špatná, ale bez Erika už to není ono.
Niet návratu (2007)
Tak tohle byl pro mě balzám na duši!! Po všech těch holywoodských slátaninách se konečně objeví film, kde hlavní hrdina (v tomto případě žena) jedná za daných okolností zcela přirozeně, jak by obyčejný člověk se zdravým rozumem mohl (a hlavně chtěl) skutečně reagovat. Pár detailů by se našlo..., ale celkový dojem je výborný!
Panství Downton (2010) (seriál)
První díl jsem přijal dost vlažně, ale druhý už byl "parádní jízda".:) Další skvostný seriál z UK!
Nočný let (2005)
Překvapivě dobrý biják. Za nejbystřejšího záporáka v dějinách amerického filmu jsem měl velkou chuť dát plné hodnocení!;) Jeho obličej je sice zbytečně do očí bijící, ovšem jeho předvídavost (v porovnání s jinými) naprosto dokonalá.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Vulgárně drsnému humoru jsem nikdy neholdoval, přece jenom jsem slušně vychovaný chlapec.;) Showtime už mě ale několikrát přesvědčil (např. Weeds, The Big C), že když se to umí udělat, máte v každé epizodě o příjemnou zábavu postaráno! Trochu mě mrzí, že tvůrci Californication neskončili šestou řadou, ale ať už bude sedmá série jakákoliv, o nejvyšší hodnocení přijít nemůže.
Liga snov (2009) (seriál)
Nejsem velkým příznivcem "fekálně-šukacího" humoru, takže mě tento seriál příliš neoslovil. Občas se to může náramně podařit jako u Californication, ale tohle rozhodně není ten případ. Krom toho u nás americký fotbal moc nefrčí, takže se člověk těžko chytá i po sportovní stránce, což mě (jako velkého tuzemského fandu) docela mrzí. Přál bych si, aby to někdo převedl do jiného formátu.;)
Veľký šéf (1969)
Jednoznačně nejhorší film s Belmondem, jaký jsem kdy viděl! Domnívám se, že ta "italská spolupráce" posunula humor do oblasti, kterou nedokážu ocenit. Jen nevěřícně kroutím hlavou, jak může mít vyšší hodnocení než např. Veselé Velikonoce. :(