Recenzie (2 223)
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
Opravdu silná káva. Vtipné, ale také především depresivní a velmi neklidné. Nejlepší byl děda.
Zajatí vesmírom (1969)
Názorná ukázka jak lze v podstatě jednoduchý příběh napínavě zpracovat. Hackman nebyl pravým nebojácným americkým hrdinou, což je další plus. Kosmonaut z CCCP jednoznačný frajer.
Krokodíl Dundee (1986)
Dundee je borec.
Bulšit (2001)
Kdysi dávno viděno ještě na CD-R, nyní v televizi. Přesto jsem si většinu scének a nechuťáren ihned vybavil. Nezbývá, než aby maník zatleskal v nevhodnou chvíli i tomuto filmu.
Ztracen ve vesmíru (2011)
Zřejmě dobrej matroš. Umělecká slátanina. Navíc nuda. Krátká stopáž mohla být ještě kratší. Přesto nezatracovat.
Zem bez zákona (2012)
Nezničitelní bratři v akci. Natočeno na úrovni, ale děj byl takový průměrný.
Guľový blesk (1978)
Po všech stránkách brilantní počin.
Hrdinovia vojny (2007)
Bitevní scény hodně dobré. Druhá půlka filmu sleduje další osudy velitele Gu a jeho téměř až posedlé hledání pozůstatků spolubojovníků - hrdinů války.
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Věčné téma cestování v čase opět z jiného pohledu. Bylo mi celkem jedno, jak vše dopadne. Proto to nebyla zase až taková zábava.
Černobyľské denníky (2012)
Uvěřitelné prostředí. Za málo peněz povedený horůrek.