Recenzie (2 223)
Ilsa, sibiřská tygřice (1977)
Třetí díl se odehrává na více místech v různých časech. Nejdříve gulag v roce 1953, pak Montreal o 20 let později. Ilsa si ráda užívá trojku. Akčních scén je dostatek. Vše se dá do pohybu po úmrtí Josifa. Téměř špionážní film.
Jeníček a Mařenka: Soumrak čarodějnic (2013)
Dlouhé záběry na budovy (zdravíme Center Hall), výchovná poradkyně s nateklou hubou, chodící šmírák Eric Roberts a jeho rychlokurz čarodějbijectví, snaha vyplnit film čímkoliv za účelem získání požadované stopáže. Nuda s téměř infarktovým finále.
Ilsa, strážkyně harému naftového šejka (1976)
Film lehce ztrácí oproti prvnímu dílu kvůli absenci SS tématiky. Ilsa tu není tolik výrazná.
Oblast 51 (2015)
Koukatelný FF movie s nízkým počtem roztřesených a zmatených záběrů. Na základně bylo poloprázdno, skupinka si tam chodila dle libosti. Noční vidění pomáhalo i dalším.
Ilsa: vlčice SS (1975)
Netradiční tábor plný zvrhlostí. Generál zahrán dobře. Obstojný nazisploitation.
Zabijaci (2014)
Poměrně kvalitní. Ale zase ne jedinečné. Zátah mezi smetánkou.
Temnota (2002)
Domeček s vypadávající elektrikou a několika bytostmi navíc. Poblázněný fotřík a doktor děda. Dceruška to jen tak nenechá.
Stopár (2007)
Bean to tam kosí raz dva. Pan řidič by se měl více věnovat řízení místo čumění na spolujezdkyni.
Kobry a užovky (2015)
Jeden z top českých filmů. Mladý Hádek konečně zahrál výborně, víš jak.
Projekt minulosť (2015)
Cestování časem. Hlavně neskočit sám. Trochu mozkovna.