Recenzie (2 224)
Rozsudok smrti (2007)
Přeměna seriozního muže v mstitele. Zajímavé záběry. Bacon si to užívá.
Rocky IV (1985)
Klasika. Nepřítel nejen sportovní. Rocky to opět vyhrál :-)
Okresný prebor (2010) (seriál)
Hodně dobrý seriál. Čím dál lepší. Paráda!
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Zajímavý film. Jeho délka nevadila.
Kriminál (1989)
Film, ve kterém se střídá celkem poklidné tempo s rychlými akcemi. Atmosféra vězení dobrá. Stallone solidní.
Rocky III (1982)
Rocky v obleku; Duke a jeho přiteplený hlas; krátké tričko; tancování; scéna na pláži; wrestling. Jednodušší děj, ale pořád to ještě jde.
Tajemství Jiřiny Švorcové (2010) (TV film)
Takový nekonfliktní dokument. Celkem dobré.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Zajímavé momenty, ale až moc se mluvilo.
Rocky II (1979)
Paráda. Rocky a jeho vztah k manželce. Dobrý film.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Pěkné. Tlouštíci pobavili.