Recenzie (133)
Šógun - Sen o sne (2024) (epizóda)
Rozumím rozhodnutí produkce. Z ekonomického hlediska je to vlastně brilantní tah. Ušetří za absenci vyobrazení velké bitvy na kterou všichni čekali. A zároveň si nechají otevřenou možnost pro pokračování. V prvním případě je příběh nedokončen (např. počínání rady vyšumí v nic), v druhém případě jde o klamavý marketing. Obojí nakonec tzv. minisérii nesvědčí.
Napoleon (2023)
Jediné uvěřitelné jsou zde kulisy. Škoda.
Spojené štáty lásky (2016)
Scenář, kterému chybí motivace. Postavy se chovají divně, ale nevíme proč. Bohužel ani kamera nedovolí emoce bez motivu divákovi alespoň prožít.
The Century of the Self (2002) (seriál)
O tom, jak je konzumní společnost méně konfliktní.
Černé zrcadlo - Loch Henry (2023) (epizóda)
Co to má společného s Black Mirror?
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizóda)
První polovina si drží standard Black Mirror. Ta druhá je spíš parodií na sebe sama. Škoda, námět šlo vytěžit mnohem lépe, ale to by přes streamovací služby neprošlo. Ukázka toho, jak korektnost dělá užitečného idiota.
John Wick 4 (2023)
Bez nápadu. Plytký scénář, absurdní akce, kýčový vizuál... Jako céčkový film dobré.
The Sound is Innocent (2019)
Úžasná práce kameramana Dvořáčka. Formát válcuje obsah, který bohužel plave na vodě. Kdyby stejný přístup, jaký měli protagonisté k hudební kompozici, volila i audiovizuální produkce, dokument by nikdy nic nepředal.
RRR (2022)
To je tak špatné, že jsem to nedokázal vypnout.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Epizoda 1 (2017) (epizóda)
Skvělý námět, mizerné herecké výkony.