Recenzie (150)
Staříci (2019)
mezi související k tomuto filmu by měl být přidán odkaz na tento dokument, kde se o té komunistické svini dozvíte více - https://www.csfd.cz/film/334280-vrahem-z-povolani-utrpeni-soudce-karla-vase/
Kick-Ass 2 (2013)
Naprosto zbytečně pokračování. Radši se znovu podívat znovu na jedničku než toto.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Nenechte se napálit, jak já, zdejším vysokým hodnocením (71%), Tento způsob humoru zdá se mi poněkud nevtipným.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
70 %. Prvních cca 70 minut slušných, bohužel pak došel scénáristům dech a konec je už slabší.
Gunman: Muž na odstrel (2015)
70 %. Zajímavostí filmu je návštěva koridy v Barceloně, kde se jinak býčí zápasy už nějaký pátek nekonají.
Cudzinec (2010)
Ohrmoná nuda. Ono, co taky čekat, když tentokrát amíci zkopírovali francozský průměr... - https://www.csfd.cz/film/195407-hledejte-anthonyho/
Znamenie štyroch (2001) (TV film)
Bohužel pro tento film jsem o pár dnů dříve viděl tuto verzi - https://www.csfd.cz/film/14103-sherlock-holmes-znameni-ctyr/, kterou doporučuji spíš.
Anežka Česká (2011) (TV film)
Nic neříkající nudný dokument, kde je navíc Anežce věnována jen cca 1/2 stopáže, z toho zajímavých informací je bohužel tak cca 15 minut.
Špinavé prachy (2014)
Původně jsem chtěl dát hvězdu 1, ale závěr mě překvapil, jinak zbytečně dlouhá nuda.
Nič len pravda (2016)
Nechápu jak s tím mohli jít do kin. Už od začátku typický televizní film, do kterého se podařilo sehnat Reevse, Renée (která zde vypadá otřesně) a Belushiho (ztratili rozum?). Než tohle, tak doporučuji radši nějakou Grishamovku (např. https://www.csfd.cz/film/1656-vyvolavac-deste), Dvanáct rozhněvaných mužů (https://www.csfd.cz/film/6178-dvanact-rozhnevanych-muzu) nebo Ďáblova advokáta (https://www.csfd.cz/film/4061-dabluv-advokat) ...