Recenzie (157)
Preludy (2014)
Typicky nemecká nudná umelina...
Anderssonovci v Grécku (2012)
Namet, scenar a rezia: KOKOT
Sherlock - Season 4 (2017) (séria)
Oproti predchadzajucim seriam totalne nudna nepozeratelna psychiatria.
Horná Dolná (2015) (seriál)
Dalsi z vyplodov slovenskych zumpovych reklamnych medii typu Narkoza a Hnoj.
Profesionáli (2008) (seriál)
Toto si nezasluzi ani koment...
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Strasna, ale totalne strasna zlatanina socialistickych casov, 2* davam za snahu o detaily, ale vymena poulicneho osvetlenie za autenticke asi nebola v moci tvorcov. Snaha OK, spracovanie nula.
Čo sme komu urobili? (2014)
Zaciatok naozaj dobry, uz som si zacinal mysliet, ze cely film bude dobry. Ale po dobrom zaciatku v tomto pripade prisiel nudny dej a este nudnejsi a hlavne predvidatelny koniec. Skoda. Myslim, ze tvorcom islo o jedno - ukazat, ze aj nezmieritelne narodnosti mozu zit bok po boku v priatelstve. Ale fakt len vo filme. Asi nejaka reklama na multi kulti Europu, kedze migranti sa vymkli spod kontroly. Treba ludi pripravit na suzitie s nasilnickymi a menejcennymi rasami...
Kosmo (2016) (seriál)
Nieco tak prizemne, trapne a slaboduche som uz davno nevidel. A to som si myslel, ze CT je na urovni. Som sklamany.
Liberace (2013) (TV film)
Douglasa povazujem za pana herca. Teda az doteraz. Uloha Liberaceho mu takmer vobec nesadla. Daemon tiez nepredviedol oslnujuci vykon. Celkove hodnotenie tak na 50%.
Hon (2012)
Cele zle! A na konci kuzlo cary-mary fuk. A ja ze vysoke hodnotenie, bude to stat za to, ale toto nelogicky poskladane dielo si ho nezasluzi. Toto nema s realitou spolocne ani 1%.