Recenzie (157)
Malé zlaté slnko (1981) (TV film)
Ziadny uceleny dej, ziadna emocia, pomerne chabe herecke vykony, slaby scenar... A Docolomansky, ktory v celom filme prednesie asi 2 vety to z biedy nevytrhne.
Škandál v Melodias banke (1966) (TV film)
V podstate taky priemer, nebyt FKV tak 3 by som nedal...
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Dalsia z americkych bezduchych sraciek. Zacinam mat pocit, ze za vysoko hodnotenymi filmami stoji CIA alebo FBI a ich hackerske skupiny, ved obycajni ludia nemozu byt az taki zmagoreni.... Alebo zeby predsa?
Jonáš II. aneb Jak je důležité míti Melicharovou (1988)
Vladimir Sis na niecom slapal uz za byvalej ery? Asi brali spolu s Jakubiskom.
Fatima (1997) (TV film)
Totalne debilny film pre debilnych veriacich katolikov.
Dr. Dokonalý (2012) (seriál)
Trapna snaha o serial podla House-a. A najviac ma dorazil cesky dabing na Prime! Zrejme su v tom opat prachy...
Nedodržaný sľub (2009)
No fuj! Jdu blejt!
Pupendo (2003)
Otras. Hrebejk ma zalubu v toceni filmov z "minulej" ery, ale coraz viac sa utvrdzujem v tom, ze je to cisty amater.
Učiteľka (2016)
Uplny suhlas s Karlos80... Vsetci scenaristi a reziseri, ktori tocia filmy podobne tomuto, su zbabelci a sraci. Dnes je tisickrat viac problemov, ktore by mali byt ukazane vo filmoch, sama korupcia, zlodeji a prizivnici. Ale na nieco take nemaju "gule" pretoze za vyjadrenie svojho nazoru a ukazanie pravdy hrozi basa presne tak, ako v minulom rezime. Takze si musime pockat na dalsi, mozno celosvetovy prevrat, aby sa mohli zacat tocit filmy o dnesnej "demokratickej" :-) :-) :-) dobe a aby sa zbabeli scenaristi a reziseri mohli opat realzovat.
Tutanchamón (2015) (seriál)
A dalsia prostoducha americka sracka, hodna maximalne Markizy alebo JOJky...