Recenzie (157)
Letec (2004)
Nuda, nuda a ešte raz nuda...
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Veľmi dobrý začiatok, aj myšlienka. No ďalší dej úplná katastrofa a nuda. Škoda peknej myšlienky... Fucked In USA.
Diktátor (2012)
Uplna kravina, az na prejav na konci filmu, ktory uplne presne vystihuje dnesnu Ameriku a demokraciu. To bola jedina dobra vec v celom filme...
Matrix (1999)
Zistil som jednu závažnú vec - najlepšie hodnotené filmy sú väčšinou totálne sračky. V čom to asi bude?
Tŕnistá cesta (1999)
Nemozem povedat, ze by sa jednalo o priemerny film. Podla mna je podpriemerny, suchy humor, chabe herecke vykony, humorne situacie na sposob prepadnuteho kresla... Cakal som viac.
Vášnivý tanec (1998)
Otrasná nuda. Toto by sa možno páčilo nejakej 12 ročnej, prvý krát zaľúbenej pipke. Takéto "filmy" fakt nemusím, zbytočné plýtvanie filmovým materiálom :)
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Strašné! Nepozerateľné! Nudné! Hrozné dialógy a tie trápne prestrihy z GoPro... naozaj veľká škoda vyhodených peňazí. Renč sa hrá na pána dôležitého a pritom "skutek utekl". Doba, kedy sa robili naozaj dobré filmy a seriály, je nenávratne preč.
Dračie srdce (1996)
Nemám veľmi v obľube filmy s "dračou" tématikou, tento jediný film je výnimka. Má dej a aj myšlienku. Okrem toho sa nakrúcal v lokalitách, ktoré dobre poznám (Spišský hrad, Tomášovský výhľad, Dreveník, ...) Nie nadarmo si tvorcovia vybrali práve tieto lokality, su fakt nádherné. Možno aj to zavážilo v počte hviezdičiek. Len tie mená v záverečných titulkách musia pre zvyšok sveta vyzerať pomerne "exoticky". :D
5150 Elm's Way (2009)
Zvláštny výtvor. Ani nenudí, ale ani nenadchne. Taká nejaká Tessierova fantazmagória. 3*
Pomáda (1978)
Strašná americká sračka. Hnus.