Recenzie (158)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Huráá ! Neskutečný 80-kový akční nářez ! Koho zajímá, kolik tu je digitální krve, digitálních plamenů, výbuchů a padajících budov. Tenhle film má vážně koule !
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Tak nevím, čemu jsem se tam měl smát...
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Opominu-li hlouposti typu vstupu do podzemí v Hollywoodu, cestu na Olymp výtahem apod., je Percy Jackson docela v pohodě zábava především díky skvělým efektům.
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Po nechutně špatném zážitku se Soubojem titánů nastupuje sympaťák Gyllenhaal, který se ohání meči, kolem se to hýří pískem a magií. Jsem nadmíru spokojen. 92%
Mladí muži za pultem (1994)
" 37! My girlfriend sucked 37 dicks!" __ "In a row?"
500 dní so Summer (2009)
Na to, jak dobře je to hodnocený film, bych čekal něco více, něco, co se mi vryje do paměti a nebo aspoň nějaký pocit. Takhle to zůstává pouze lehce napdrůměrným filmem (pro mé oko 3,5*).
Nezvratný osud (2000)
Hnus, kterému vévodí neskutečně nesympatický Devon Sawa.
Nindža zabijak (2009)
V žádném jiném filmu není tolik cool digitální krve. Tady vyteče i 20 litrů z osoby, která s probodanými tepnami stále bojuje o svůj život (ano, řeč je o scéně na záchodě). Dementní poříběh, dementní hlavní hrdina, dementní efekty. Tak jak potom může vypadat následné hodnocení ?
Beštia (2003)
Jen jeden člověk vychýlí šíp z jeho trajektorie. A když už nejsou náboje, stačí pouhé seknutí mečem.
Globálny dopad (2002)
Globální odpad.