Recenzie (2 088)
Neznášam ťa, láska (2021)
Romcom klasika.
Irské přání (2024)
To bylo plytké, místy až trapné, L. Lohan už je za zenitem... Jedna za Irsko, hezky jsem zavzpomínala na Moherské útesy.
Režim - Victory Day (2024) (epizóda)
Jako má to nabito, ale zatím se nechytám.... K. Winslet role sedí.
Spievaj 2 (2021)
Pecka ! Určitě ještě lepší než jednička, prostě famózní show, nápadité, vtipné. Charakterizace postav jedinečná. Už jsem to viděla dvakrát...
Kina a Juk: Príbeh líštičiek (2023)
Zpracování hezké, ale holčičí voice over byl dost rušivý a zdál se mi zbytečný.
Jeden den (2024) (seriál)
Skvělý scénář, který vystihuje autenticky všechny niterné emoční stavy a okamžiky. Dokonalá anatomie vztahu. Mladí herci nemohli být lepší, přesvědčivější a opravdovější. Pro rychločtenáře života to není.
Gentlemani (2024) (seriál)
No tak to je klasa ! Gentlemani 2 nebyli, je rovnou seriál a velmi podařený. Akce, elegance, vtip. Sázka na Thea Jamese byla trefou do černého.
Oscar 2024 (2024) (relácia)
Letos spokojenost, fandila jsem i Annette Bening, ale na všechny se nedostane. Andrea Bocelli top.
31. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2023 (2024) (relácia)
Formát si polepšil, ceny nepřekvapily ani nenadchly. Ostrouhali R. Rázlová a Bod obnovy.
Trestní rejstřík (2024) (seriál)
Britská detektivka vždycky potěší.