Recenzie (2 088)
Kosmonaut z Čech (2024)
To není vůbec špatné ! Jednu přidávám za zpracování české předlohy a to způsobem víc než dobrým, české reálie v dobrém i zlém skvěle vystiženy. I ten pavouček je jak z českých animáků, dobrý způsob jak zhmotnit alter ego, s nímž hrdina vede dialog. Pěkné psychodráma a A. Sandler opět fajn. A árie z Rusalky v kosmu potěší.
Gran Turismo (2023)
Kamikadze sportu na čtyřech kolech nefandím, ale zpracování je sugestivní a krásně nasnímané. Příběh hodně zajímavý.
Duna: Časť druhá (2024)
Perfektní adaptace, trouby z Jericha opět majestátně zazněly (Zimmer forever) ! Duna nestárne ve svém poselství, inspirace jsou tam snadno viditelné od biblických po historické. I Timothée Chalamet zabodoval, vzala jsem ho na milost.
Panstvo Downton (2019)
Milé setkání se starými známými. Ale nedivím se, že u nás byly šlechtické tituly zrušeny.....
Panstvo Downton: Nová éra (2022)
Konec již hodně barvotiskový, všichni happy.
Tichý záhradník (2022)
Hodně divný, studený film. Relativizuje vinu, pokání se však nedá moc věřit. Zpracování osobní historie ?
Panství Downton (2010) (seriál)
Rodinná sága zakomponovaná do historicko-společenských souvislostí. Tím je zajímavější. Skvělý scénář, casting.
Panství Downton - Série 6 (2015) (séria)
Rodinná sága zakomponovaná do historicko-společenských souvislostí. Tím je zajímavější. Dobrý scénář, casting.
Panství Downton - Série 5 (2014) (séria)
Rodinná sága zakomponovaná do historicko-společenských souvislostí. Tím je zajímavější. Dobrý scénář, casting.
Panství Downton - Série 4 (2013) (séria)
Rodinná sága zakomponovaná do historicko-společenských souvislostí. Tím je zajímavější. Dobrý scénář, casting.