Recenzie (180)
Magic Trip (2011)
Nenadchne ani neurazí,dokummentární snímek o partě lidí co se fakt sjela a jela.Žádné velké poselství se nedostavilo,ale místy se musel člověk smát,jako když pozoruje partu kamarádu co fakt vlčí
Ježek Jiří (2011)
Neskutečný animovaný nátěr,kde nic není zapovězeného.Polská pecka,od které by se i Happy Tree Friend mohli učit :D:-)
Pouta (2009)
Možná je to tíml,že jsem se narodila v jiné době,ale pro mne film plný nesympatickýh postav,hory patosu a přehnaně vážných záběrů.
Neviditeľná (2011)
Jak už mnohokrát padlo,Black Swan po Německu.Perfektní úvodní představitelka
Dech (2010)
Film na velké neveselé téma - Cystická fibróza,jež postihuje dva bratry.I přes velmi plynulý děj,sympatické postavy,mnoho vtipných momentů mi přijde,že těch emocí tu mohli vyždímat daleko víc.Očekávala jsem ,že se pobrečím,nicméně kýžené souznení s hlavní postavou se nedostavilo....
Somrák s brokárnou (2011)
Nehorázná přehnaná řežba kdy nejeden žaludek zůstal v klidu.......:o)))) Ale i přes naschvál přehnanou brutalitu jsem se bavila od začátku až do konce
Skús ma rozosmiať (2011)
Typický Sandler,tak jako všechny filmy to obsahuje notnou dávku už předem jasné romantiky,spoustu humoru,který velmi často balancuje na hranici vkusu a nevkusu a jednu lehce potrhlou postavu.Na mě to fungovalo vždycky a u tohohle filmu díky kouzlu J.Aniston snad ještě víc.Správná jarní odechovka.
Ako prísť o muža za 10 dní (2003)
Princezna Sofie vládne světu..:-D..miluju tuhle komedii,vždy se zaručeně pobavím:-)
V lepšej spoločnosti (2010)
První půlka filmu dobrý spád,mysteriózní atmosféru a chvílemi až velmi mrazivé záběry.......škoda jen,že nevyužil film svého dobře našláplého potenciálu až do konce.Od 2/3 jde kvalita filmu rapidně dolů a závěr je hotová poprava.....65%
Kráľova reč (2010)
Poutavý,dojemný,srdceryvný,výpravný,něžný pohled do Královské historie....geniální filmový počin se silným duem Firth-Rush v popředí.