Recenzie (328)
Vraždiace včely (2002) (TV film)
Pozeral som to pri písaní práce :). Ešteže som aspoň čosi stvoril, lebo inak by to bola mimoriadna strata času. :)
Cesta na tajomný ostrov (2012)
Určite lepšie ako prvá časť aj krajšie spracovanie.
Smrteľné zlo 2 (1987)
Určite klasika!
Revolver (2005)
Takmer bezchybné dielo. Vynikajúci herec. Trochu ťažké na žalúdok :).
Strašidelný dom (2011)
Vynikajúci nápad, aj kamera, ale strašne, strašne zvrzaný koniec.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
U filmu som sa pozrel až po 30 minúte na hodinky. Neskutočne chytľavé, vynikajúci herci. Trošku predvídateľné, ale so srdiečkom.
Na hrane temnoty (2010)
Tak na 4 to určite nie je, ale ani pod priemer by som nešiel. Je tam pár pekných neprehnaných scén.
Babylon A.D. (2008)
Žiadny dej, žiadne city okrem efektov nič.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Dalo sa z toho vytrieskať aj viac si myslím.
Fanboys (2009)
Fakt iba pre fanúšikov. Ako na očakávanie v tejto komédii nebolo veľa dobrých miest, skôr by som povedal, že tam bolo veľmi veľa zlých a hluchých úsekov.