Recenzie (778)
Černobyl (2019) (seriál)
Jasne, urcite to neni realita jedna ku jedne (tvurci to koneckoncu v zaverecne montazi sami priznavaji), nicmene to nic nemeni na tom, ze Cernobyl je strhujici, mrazive drama, ktere ukazuje obetavost, hrdinstvi a nesobeckost na strane jedne a zabednenost a slepou poslusnost na strane druhe. Rozhodne doporucuji zhlednout.
Shaft (2019)
Prekvapive velmi zabavne, i kdyz ne bez chyb... SLJ vladne...
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (2019)
Velmi zabavny crossover... I bez Kranga, Rocksteadyho a Beebopa
Fakjú pán profesor 3 (2017)
Jasne, objektivne je to chujovina, ale me tahle serie komedii proste bavi a mam pro tuhle partu posuku proste slabost.
Múmia (1999)
Sorry, Tome Cruisi, tahle Mumie ma mnohem vetsi smrnc...
Escape Room (2019)
Hned jsem si vzpomnel na Kostku. Jasne, je to bejkarna, ale bavila me....
Trojitá hrozba (2019)
Je skoda, ze se nepovedlo ten all star cast trochu lip vyuzit. Ale strilecka a mlaticka slusna i tak.
Hanna (2019) (seriál)
Priznam se, ze filmovou Hannu uz si moc nepamatuju, ale tenhle serial me bavil moc. Postavy jsou dobre vykreslene, ma to spad a akce je dobre natocena. Uz se tesim na druhou serii (bude-li).
V pasti (2018)
Zabavna variace na Den trifidu... Sice to jede po ocekavane lince, ale to tolik nevadi,protoze je to dobre natocene i zahrane... A par plusovych bodu za to, ze ani jednou nevidime, coze se to vlastne prohani ulicemi.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Tom Cruise ma vetsi swag nez v Top Gunu a vlastne vsichni vypadaji, zesi to vazne uzili...