Posledné recenzie (43)
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
I kdyz pilotni film nebyl nic moc, serial me hodne chytnul a po sedmi shlednutych dilech uz mam dalsi serial, na kterem jsem zavisly :D
Prekliatie Salemu (1979) (TV film)
Tak tahle slatanina me teda maximalne zklamala. Po precteni knihy jsem se na zfilmovanou verzi nalezite tesil, ale proste to nebylo ono. I prestoze ma film nejake 3 hodiny, tak v nem dej jde neskutecne rychle, oproti knize chybi nekolik klicovych veci a nekdo, kdo o knize nic nevi, nemuze z filmu vubec nic mit a pochopit nektere sceny. Davam 2* za nekolik zajimavych scen, jinak podprumer.
Superhrdina (2008)
Opravdu nevim, co byste chteli. Ja se u filmu bavil od zacatku az do konce a nebyt nekolika vylozene pitomych scen (treba ta s prdici tetou, to byla fakt ubohost), byla by to naprosto super parodie. Lepsi zparodovani si snad Superman, Spiderman, Batman nebo X-Men prat nemohli.