Recenzie (85)
Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana (2013) (relácia)
Jako samochvála výborný, jako poselství odpad, jelikož nebylo.
Hurikán smrti (2013)
Za tu snahu ...
Princové jsou na draka (1980) (TV film)
Když se mě ptal známý, který je z Německa jaký je můj nejoblíbenější skladatel, tak jsem bez přemýšlení řekl Jarda Uhlíř. Náš Mozart
Nech žijú duchovia! (1977)
Kdyby tak má první láska věděla, že jsem byl do Leontýnky zamilován, a po celé Opavě jí hledal, tak mi dá košem. Opravdu skvělá komedie :-D
Oceľová päsť (2011)
kvalitka. Až mě to rozbrečelo :-)
Melancholia (2011)
Jedno slovo: Vynikající.
Paranormal Activity 3 (2011)
Ze všech tří prozatimních dílů nejlepší. I když už jsem profláklej tímto žánrem a jen tak se něčeho neleknu, občas byly i náznaky zježení vlasů.
2012: An Awakening (2010)
Z dokumentů, které jsem shlédl o roce 2012 byl tento asi nejlépe chápající problematiku naší země, odkazy našich předků a co My odkážeme našim dětem. Velmi dobře natočený dokument ač jsem trochu zklamán kamerou, která nezachycovala přesně to, nač upozorňovali průvodci filmu. Pokud by toto bylo zachyceno, řekl bych, že by se jednalo o nejlepší dokument všech dob. Jinak cca 65%
Vôňa cibule (1975)
Jeden z nejlepších westernů, které jsem kdy viděl. Franco Nero koncertoval, Martin Balsam jen sekundoval a korunoval herecké výkony. 85%
Láska z Telerána (2010)
Díky H. Fordovi na mne dýchal závan pozitivní energie od doby, co se objevil na plátně. Mne se nechtělo ani z kina. Rozhodoval jsem se mezi čtyřmi a pěti hvězdami, ale tomu že Matt Malloy v roli Ernie neukázal nic ze své filozofické produkce, třeba jak se zamyslet nad tím, že slepice nelítají. Miluji Matta, ale všichni další čtyři hrdinové u mne mají v srdci místo. Nádherná Rachel, sympatický Jeff Goldblum, excelentní Diane Keaton a v neposlední řadě charismatický Harris. 80%