Posledné recenzie (85)
Nástroj skazy (2017) (TV film)
Tak to jsem tedy zvědavý. Udělám výjimku a na toto kouknu
Terminátor Genisys (2015)
Me se to nelibilo :'(
Himaláje (1999)
U me druhy nej film. Miluji jej uz jen proto, ze konciny jsem prochazel, jezero jsem mel moznost kotnikama navstivit, a splachnout puchyr. U me 99%