Recenzie (85)
Lovci lidí (2008)
V Norsku se tento žánr moc netočí, ale musím se kouknout a hodnotit, jak a co se točí v ráji zaslíbeném, v Dánsku. Průměrný filmík, role zahrané průměrně, děj s ničím novým nepřišel. Takže průměr - za tři
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Tvůrci tento snímek fakt promysleli. Mě se film hodně líbil a o to šlo, né?
Týždeň bez záväzkov (2011)
Bobby Farrelly, Peter Farrelly, Andrew Wilson geniální trio ... Fakt humor mého kožichu :-)
Ztracen na Sibiři (2012)
úžasný filmík :-)
Po stopách Marsupilamiho (2012)
Tak tato pičovinka byla fakt hustá, bezvadná, perfektní a krásný holky. Viz MMR
Kráľ videohier (2006)
Bomba film, fakt kvalita :-)
Sex a Lucia (2001)
přesně jak píše kleopatra :-) Nádhera a koncert
Yamakasi - moderní samurajovia (2001)
Hudba to u mě vyhrála. Ta byla na 6 hvězd, děj na 3. Proto 4 :-)
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Berouskův cirkus. Ale scifi dobré. Takto to nebylo :-)
Dospeláci 2 (2013)
Hodně kvalitní. Už dlouho nebyl tak chytrobizardní počin z produkce Adama spáchán.