Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Odsúdené (2009)
Naprosté zjevení uprostřed těch současný, tupých, vztahových seriálů. Skvělé herecké výkony. Bohužel při své premiéře dojel na to, že ho vyrobila a vysílala televize, která teprve začínala a mnoho lidí na ni ještě nekoukala. Naprosto je pro mne nepochopitelné, proč TV Barrandov, která jej vlastně spolu s Jojkou natočila, ho na rozdíl od Slováků, kteří ho reprízují, ho u nás odvysílala jen jednou jedinkrát a to ještě od jeho poloviny v pozdních nočních hodinách. Řekl bych, že by si zasloužil reprízu v hlavním vysílacím čase. Klaním se všem herečkám seriálu a děkuji jim.
Návštěvníci (1983)
Taká normálna rodinka (1971)
Ranč Pri zelenej sedme (1998)
Everwood (2002)
Zúfalé manželky (2004)
První krok (2009)
Konečně něco co nevypadá jako vymývače mozků ORDINACE, VKVéčka, CESTY DOMŮ a jiné srágory.Půvabné osvěžení v nudné šedi seriálové hrůzy, které nabízejí současné televize. Je pravda, že některé dialogy by potřebovaly vypilovat, ale vůbec bych se nebránil pokračování. Jo a kolegové komentátoři, přestaňte někteří ty komenty tak žrát a brát se tak vážně. Občas mi to připadá, že jsem na planetě, kde ani nežijí normální lidé, ale banda nafoukaných, bezcharakterních KRITIKŮ. Užívejme si života a radujme se z maličkostí.