Recenzie (25)
Invalid (2023)
Najlepsi slovensky filmovy pocin poslenych rokov, treba vidiet.
Trojuholník smútku (2022)
Pecka
Green Book (2018)
3 roky som to odkladal a neviem, či ľutujem, alebo sa teším, že som film videl práve teraz. Je to proste pecka, má ale jednu obrovskú chybu: tak ako všetko v živote proste skončil :(
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Klasicka blbost, ale ona je boží a posledný song je pecka
Neviditeľný (2020)
Ta pani ma srala od zaciatku do konca, ale inak to bolo fajn :)
Príliš osobná známosť (2020)
Ono to na zaciatku posobilo ako film, ktory velmi nepobavi, ale ani neurazi. Musel som to dopozerat len zo zvedavosti, ale na konci, by som bol radsej, keby som ani nezacal... 2* za Kostelneho :)
Divoká noc (2015)
Velmi zvlastny film :D
La casa de papel (Antena 3 version) (2017) (seriál)
Treba to vidiet
Stará láska nehrdzavie (2019)
Nemal som velke ocakavania, hlavne od Rogena, ale film naozaj prekvapil nenasilnou atmosferou a hodnovernou chemiou medzi hercami. Po dlhej dobe oddych s prijemnym pocitom pocas celeho filmu.
Fúsi (2015)
Neskutocne skutocna drama o citlivom obrovi vo svete nechapavych pidilidi, ktori na rozdiel od neho videli len seba a svoje plytke zivotne prezivania zo dna na den. Samozrejme sa v tomto obludariu sem tam mihne zablesk nadeje, ktory rozziari obriu oblohu ako kometa, ktorej jas oslepuje jeho zrak a skor ako si dokaze uzit pritomnost okamihu je opat prec a on zacina svoj boj za slusnost a idealny svet zas raz na novo dalsi den tichym protestom proti ludskej obmedzenosti laskavostou a nezistnou pomocou. Usmevne momenty striedaju tie smutne a v globalnom hladisku je to az neuveritelne pravdive. Co sa tyka hudby,kamery a dynamiky deja: dlho som nevidel film ktory by som dufal ze este neskonci ale musel a skoncil presne vtedy kedy mal. Uzasny zazitok. Velka vdaka severanom za dalsie prinosne dielo.