Posledné recenzie (22)
Podfukárky (2019)
Dobrá inspirace starším filmem "Špinaví, prohnilí lumpové". Původní verze se mi líbila více, ale tady to také nebylo špatné, obzvlášť když byly prohozené role.
Korunný princ (2015) (TV film)
Po dlouhé době česká pohádka, při které jsem se bavil a vydržel u ní od začátku až do konce. I když jsem odkojený čerty co s nimi nejsou žerty, tak v kontextu tvorby posledních let dávám čtyři hvězdy (jednu navíc za evidentní snahu za originální příběh :)
Hviezdny prach (2007)
Pro mě osobně veliké překvapení, kdy jsem se začal dívat víceméně jen z nouze, že nebylo nic jiného po ruce, a příběh mne naprosto pohltil. Nádherná pohádka pro dospělé s originálními motivy a vícero zápletkami, které se navzájem prolínají a doplňují. Dalo se najít pár mušek a klišé, ale celkový dojem byl výtečný a všechny nedostatky plně vynahradil.