Recenzie (2 049)
Vyslobodenie (1972)
První půlka ok, rozběhlo se dobrodružství, ale pak začala dost pokulhávat logika lidského chování a zbytek jsem projel zrychleně, to už nešlo.
To Catch a Killer (2023)
V pohodě koukatelná detektivka. Do kina bych na ni nešel, ale na večer fajn.
The Beekeeper (2024)
Akční jízda Jasona Stathama, ve které nepřátelé stojí frontu a trpělivě čekají, až jim dá přes držku. Pokud vám někdy, jako mně, stačí vypnout mozek a užívat si to, tak je to správná volba a dobře natočená. Ale víc nečekejte. # příběh ** | humor * | hudba *** | akce **** | napětí * | pustil bych si znovu ***
Rebel bez príčiny (1955)
Banda zmrdů šikanuje nového spolužáka. Na můj vkus to je totálně přes čáru. Tempo pomalý, ale vlastně to filmu prospívá. Určitě bych si ale znova nepustil.
Kalifornia (1993)
Průměrný, ale neotřelý roadtrip se postupně promění v něco, co není můj šálek kávy – v bezmoc! Pitt to hrál dobře, protože mě neskutečně sral. # příběh ** | humor – | hudba *** | akce * | napětí ** | pustil bych si znovu *
Enola Holmesová (2020)
příběh *** | hudba *** | humor * | akce ** | napětí * | pustil bych si znovu ***
Sidewalks of London (1938)
Takový jednoduchý, nepoutavý. Mělo to pár nadějných chvilek, ale jako komedie to nefunguje, téma je nezajímavý a byť to tak zpočátku nebylo, nakonec mi byly všechny postavy lhostejné. # příběh ** | humor * | akce – | napětí – | pustil bych si znovu *
Čarodejník (1997)
Pěkný, poutavý, pohodový a herecky super. # příběh ***** | hudba *** | humor * | akce – | napětí * | pustil bych si znovu ****
Africká Kráľovná (1951)
příběh *** | hudba **** | humor * | akce * | napětí – | pustil bych si znovu ***
Mildred Pierceová (1945)
Líbí se mi, jak je děj vystavěnej a postavy odehraný. SPOILER! A ještě víc se mi líbí, že to celý dopadlo dobře. Ten rozmazlenej zištnej spratek mě ale tak neskutečně sral!