Recenzie (6 419)
Kuriér: Zásielka smrti (2019)
Kurylenko to sice vůbec neslušelo, ale já jí prostě žeru ... ta ženská je prostě super ... děj o ničem, ale ona to vždy zachrání ... pac a pusu ...
Beckman (2020)
jen na zabití času ... vše ve filmu mnohokrát viděno někde jinde ...
Vyměněná (2018)
na prasknutí bránice to určitě neni ale na odreagování a sem tam úsměv příjemné ... hlavně to není blbé, i když je to přehnané ... dokonce mi přišlo, že to má i jakous takous myšlenku včetně ponaučení ... beru ... zabaví, neurazí ...
The Owners (2020)
na oddech ok ... správně blbý charaktery ... a bylo hezký vidět po dlouhý době zase Aryu S. - jen díky ní jsem na to kouknul ...
Vyberač daní (2020)
co začalo docela zajímavě a až přehnaně krutě a násilně, končilo jako demence, co nedávala smysl ... Shemale Baf v roli total mega super drsnýho drsoně, ze kterýho jsou všichni na větvi, jen co vstoupí do místnosti ... a tváří se vždy jak na speedu ... no, nakonec neudělal nic, pro co by si to zasloužil a ani neni celou dobu na obrazovce ... přehmat jak prase ... zahrál to dobře, bezesporu, ... ale konstitučně a obličejem se na tyhle role vůbec nehodí ... ten druhej hezounek podobně ... zklamalo ...
Jeden blbec na večeru (1998)
nebylo to tak vtipné, jask jsem očekával ... přehmat ... Francouzi to umí podstatně lépe ... i Francis Veber to umí podstatně lépe ...
Mrazivé peklo (2008) (TV film)
blbé a vtipné ... na relax to pravé ...
Risk (2020)
Adkins zase boduje ... ve stáji se svázanýma rukama ... neuvěřitelný, co ten chlap dokáže ... rychlý, tupý, vtipný, zábavný ... Florentine mě baví ... přesně to pravý na brainwash a relax ...
Swing Low (2019)
Tak tý ženský sem fandil jak už nevim kdy a kde ... ta byla víc schopná než Rambo, Bear Grylls a Macgyver dohromady ... škoda toho nejasného konce ... žádnej happyend se nekoná ... další plus ... a další pro mě originální nápad jak znechutit diváka a nutit přemýšlet, jaké je člověk prase ... a další plus - ještě trocha filozofie a dějin mučení ... p.s. ten hlavní kokot byl vážně srab ... a úchyl hnusnej ...
Let It Snow (2020)
na zabití času ok ... jeden z mnoha ...