Recenzie (6 434)
Takmer dokonalý (2012)
Ne tak vtipné, jak bych čekal ...
Gnomeo a Júlia (2011)
Divná animace a nudný příběh ...
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
blbost a nuda - hlavní devíza tohoto filmu ...
These Final Hours (2013)
Má to spád, má to nápad, má to dobré provedení, emoce hmatatelné, ... u mě fakt dobrý ...
My (2019)
Co začne jako zajímavý a napínavý "horor" s dobrou hutnou atmosférou, pokračuje a končí jako "mystická" a nudná kokotina
Banda (2019) (seriál)
No, konečně pohled, že superhrdinové můžou být úplní idioti a sobci a zase jen debilové ... vtipné, nudné, blbé i chytré ... největší debil rozhodně HomoušLendr a nej "cool" postava Karl Urban - ten tam nehrát, tak si to ani nepustim ... škoda, že s nim na konci tak strašně vyjebali ... fuj velebnosti ...
Bažináč (2019) (seriál)
Fajn večerníček na dobrou noc, hezké triky, skvělá atmosféra města a močálu, skvělá hudba ... pokračování ... ?
Dračí život Bruce Lee (1993)
Aha, tak takhle to teda dělal ... no, chlapec uměl, uměl... hezky koukatelný "životopis" ...
Oceľové srdce (2017)
Sci-fi ptákovina ... aspoň místy vtipná ... (tím, jak je blbá ?) ...
Oklamaný (1971)
Tak to bylo výživné ... konec drsný ... vše super ... drama s velkým D ...