Obľúbení herci (10)
Moj najoblubenejsi herec s charizmou na rozdavanie. Aboslutny mega-talent ktory nema problem zahrat dokonale kohokolvek a cokolvek. Robert ma velmi pestru paletu svojich herckych schopnosti a dovednosti. Dokazal naprosto verne stvarnit ludi s akymkolvek handykapom, veselych, smutnych, bojovnych, zamilovanych, odvaznych, bojazlivych, mierumilovnych, vynaliezavych a s urcitou davkou neopakovatelnej jedinecnosti. Pripravuje na kazdu rolu zvlast precizne. Dokonca je ochotny pribrat 27kg pre ulohu boxerskeho sampiona. Za tento cin bol neskor zapisany do Guinesovej knihy rekordov ako jediny herec, ktory to dokazal. Kvoli role v Krstnom otcovi odcestoval na Siciliu ked sa ucil talianske narecie aby dodal vernosti svojej mafianskej ulohe. Osobne si myslim, ze bol nedoceneny za ulohu vo filme Awakenings pretoze tam bol jeho vykon naprosto neopakovatelny. Dokonca tri mesiace pracoval ako taxikar aby jeho vykon v tomto filme bol co najviac vystihujuci rozpolozenie cloveka pod dennym stresom. Jeho najvacsi zapas ale zvadza sam so zakernou chorobou a zasluzi nas obdiv. Velikan nasej sucasnosti.
Jaroslav Dušek
Najlepšie filmy:
Pelíšky (1999)
Čtyři dohody (2013) (divadelný záznam)
Musíme si pomáhať (2000)
Tom Hanks
Najlepšie filmy:
Forrest Gump (1994)
Zelená míľa (1999)
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Zdeněk Svěrák
Najlepšie filmy:
Dobytí severního pólu (2006) (divadelný záznam)
Záskok (1997) (divadelný záznam)
Dobytí severního pólu (1987) (divadelný záznam)
Anthony Hopkins
Najlepšie filmy:
Mlčanie jahniat (1991)
Sloní muž (1980)
Jeden život (2023)
Al Pacino
Najlepšie filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Krstný otec (1972)
Denzel Washington
Najlepšie filmy:
Americký gangster (2007)
Philadelphia (1993)
Muž v ohni (2004)
Morgan Freeman
Najlepšie filmy:
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Sedem (1995)
Temný rytier (2008)
Robin Williams
Najlepšie filmy:
Dobrý Will Hunting (1997)
Čas prebudenia (1990)
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Leonardo DiCaprio
Najlepšie filmy:
Počiatok (2010)
Divoký Django (2012)
Prekliaty ostrov (2010)