Recenzie (62)
Taxi 121 (2016)
Sračka, totální sračka !
Black Mirror: Bandersnatch (2018)
Zajímavý film Black Mirror, ale jako divák se cítím okraden. Během sledování jsou divákovi nabízeny možnosti, je ale celkem jedno jakou možnost zvolíte výsledek pro celkový děj je vždy vcelku stejný ....
Ve vysoké trávě (2019)
Jako divák si připadám okraden .... Netflix hold potřebuje obsah ....
Aladin (2019)
Bolywood točený v Hollywoodu a stojí za prd.
Cesta do Říma (2015)
Geniální film, který však průměrný divák nepochopí. Jsem moc rád, že jsme konečně natočili něco co se dá považovat za filmové umění stejně jako Grandhotel Budapešť.
Rozpoltený (2016)
Nedotažený film ... Taková škoda...
Legenda o Kašparu Hauserovi (2012)
Miluju tyhle filmy vytržené z reality!!!
I am fishead (2011)
Přemýšlejte o svém okolí! Poznejte svého psychopata! Nebuďte nečinní k tomu co se děje kolem nás! Buďte hrdiny pro lepší svět!
Match Point - Hra osudu (2005)
Psychopat jak má být :-)
Legendy zločinu (2015)
Tom Hardy je prostě borec..... příběh zas taková pecka není ale za ten herecký výkon to stojí :-)