Recenzie (8 224)
Nikomu nevěř (2008)
Listy, mrtvoly, čeroký Filips. Co mi tohle mělo dát - nevím. Parta indiánu šla sbírat do lesa kaštany a rozhodli se natočit žedko.
Nepovedz ani slovo (2001)
Zajímavá kriminálka s dobrým obsazením. Nicméně jsem měl pocit, že už jsem takovouhle kriminálku s vyžbleptaným tématem už viděl, ale obsazení zachranovalo, hlavne Britannic Márfiová.
Strašidelný dom (2011)
Promarněný potenciál.
Nevybavené účty (2007)
Vybledlej akční vývar. Nezáživné a kvůli té divné pachuti se na to skoro nedalo ani divat. Herci trochu zachranovali od odpadu ale.
Nepřítel v mém domě (2016) (TV film)
Tyjo, to byla ale napínavá telenovela. Babičky, co ješte sledují televize a ordinaci to možná chytne.
Niet kam pristáť (2000) (TV film)
Who cares?
Najlepší gangster (2000)
Z části šílený, dobrá atmosféra, dobří herci, ale furt tomu něco kurva chybí.. asi možná dobrý scénář?
Nebeskí väzni (1996)
Nebeská sračka možná tak.
Nebezpečný muž (1981)
Nadhodnocená plačkoidní nuda o vidlacích a jejích vztazích, které nikoho nedojmou.
Pomaľované vtáča (2019)
Pár celkem drsných scén. Jinak vlek a nuď.