Recenzie (8 233)
Pavoučí labyrint (1988)
To je jak Jáma a kyvadlo, akorát že shit.
Pasca na žraloka (2006)
Mám rád mluvicí ryby. Mám rád podmořskou atmosféru. Pohoda jahoda filmeček.
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
Nedivím se, že Paranormal activity má tolik dílů. I po tolika dílech to vždy místama aspon minimalně něčím zaujme. Ale díl od dílu slabší a slabší.. tak už to prostě bývá. Smiř se s tím Ivane.
Pán Včielka (2007)
Potřeboval jsem si nějakou kravinou vypláchnout mozek. Tohle přišlo vhod. Vtipná blbost.
Panter (1995)
Za mě celkem nuda s málem akce.
Palebná síla (1979)
Připomíná to ty starý béčka s Norrisem, akorát, že to nemá tak přehnanou akci a zábavu. Bohužel.
Osombie (2012)
Drzej shit. Jedna za pakistán.
Osobná spravodlivosť (2007)
Tohle točil opět DEMENT. Jdu blejt.
Osmá noc (2021)
Krví politej ultra blábol. Děs.
Osamělý válečník (2011)
Akce sice skoro žádná, ale koukalo se na to dobře. Je to dobře natočený a Donnie zde hraje oproti jiným filmům sympatáka.