Posledné recenzie (88)
Duna: Časť druhá (2024)
Šiel som na dvojku preto, lebo jednotku dali na HBO. Knihu som nečítal, netuším pozadie celej 26 knihovej story.. A jednotka mi prišla ako trailer na dvojku. Zimmer klasika, konečne objavil Duduk, a bolo to dokonale citeľné.. Za mňa 10 z 5, dokonalosť.. Samozrejme, iba v kine. Už dlho dlho som nemal zimomriavky z filmu.
Neznesiteľná váha obrovského talentu (2022)
Možno by mi niekto dal facku za 5*, ale zhliadnuť tento film, po sérii old school filmov s Nick Cageom (Lovci pokladov, Skala, Con Air) a hlavne, zažiť pecku s Pedrom Pascalom po dokončení prvej série Last of Us (áno, videl som predtým Kingsman: Zlatý kruh), a Mandalorian, inak mi to nedalo, len tam jebnúť plnú paľbu.. Totižto, filmy sú o pocitoch.. a táto Béčková komédia, mi ich melancholicky naservírovala až až..
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Ale no... Bola to pecka. Osobne nejak agendu LGB a neviem čo neriešim, ale takto si predstavujem jej tlaky.. Love is in the air, a je kurva jedno či pes jebe psa. V tomto postapokalyptickom podaní tá romantika mala svoje kurevské čaro. Opäť len dodám, natočené to bolo fantasticky. Tento diel zapadol do skladačky ako riť na šerbel... Klobúk dole.