Recenzie (133)
Zabijak (2003)
Že si ty lidi raději nedají pokoj, pořád jen akce, akce, akce a pak to takhle dopadá, samé nudné splácaniny.
Cudzinec (2003)
A další z nepovedených filmů Stevena. Jestli náhodou nad ním někdo přemýšlí, pak vám dobře radím raději si najděte něco jiného :)
Stratený svet (1998)
Bohužel jedna z nejhorších imitací staré klasiky. Raději nechte být!!
Bohovia sa zase zbláznili (1993)
Tento díl je sice občas vtipný, ale děsně hloupí, naprostá hovadina :(
Clementine (2004)
Steven Seagal také zrovna neoplývá nejlepšími filmy a tenhle se řadí mezi ty nejhorší. Film je nezáživný, ani souboje nic moc. Doporučuji nekoukat
Policajná akadémia: Moskovská misia (1994)
Bohužel to tvůrci natahovali a natahovali až se z dobré série stala tahle příšerná splácanina. Vtipné to sice občas je, ale jinak je to jeden velký nesmysl.
Herkules v New Yorku (1970)
Vzhledem k tomu že je to jeden z Arneho prvních filmů, tak se to dá trochu odpustit vzhledem k tomu, že následují lepší, ale koukat se na to opravdu nedá :)
Pravá blondínka (2001)
Popravdě celý film je jedna velká hrůza. Něco tak děsně přihlouplého člověk jen tak nevidí, krom toho to není ani zrovna zábavné. Za tohle by se měli tvůrci stydět :(
Baby to chcú tiež 2 (2004)
Film stejnou úroveň jako první díl, tedy naprosto hroznou. Je to nudné, ujeté a stejně chytré jako pravá blondýnka. Hrůza
Street Fighter: Posledný boj (1994)
Je až neskutečné kolik špatných filmů může jediný herec vyprodukovat, člověk by řekl, že někdy prokouknou, ale bohužel Jean-Claude Van Damme to dokázal a tento patří opravdu mezi ty nejhorší. Je hrozné jak lidi nemají sebekritiku a navíc ještě herec, hrůza. Pod takovými výtvory pak lidi trpí.