Recenzie (41)
Útok na Paríž (2016)
To je tak blbé! Ale tak hezky se na to dívá...
Yellowstone (2018) (seriál)
Skvělý Costner a vůbec všichni. Herci,hudba,scénář,no prostě Taylor Sheridan je machr !
Záhradníctvo: Tri sestry (2017)
NUDA,nuda a zase nuda...!
Dom podozrivých (2013) (seriál)
Nebýt toho konce,dal bych i víc.
Zabijaci z malomesta (2017)
Hodně blbé.
Stratené mesto Z (2016)
Velké zklamání !
Osem hrozných (2015)
Užvaněný řezník .
Eddie Vedder – Water on the Road (2011)
Eddie a jeho hudba je skvělá,ale já hodnotím film a ten je nic moc.
Americký ostreľovač (2014)
Spíš slabší průměr.
Znova chuť žiť (2012)
Ikdyž je to typicky americký blábol a všichni jsou tak ukrutně milí,bylo i mně docela příjemně.