Recenzie (809)
Salvation (2017) (seriál)
Scifi, vesmir, politicke konspirace, skvela akce a napeti a na konci druhe serie neuveritelny cliffhanger..naprosto skvele natoceno a ja jednoduse nechapu, ze pokracovani bylo zruseno. Proc?! My potrebujeme vedet, jak to skonci. Nejde prece nechat takto otevreny konec :(
Jiný život (2019) (seriál)
Skoda, ze se to rozbiha celych 7 dilu, ktere musite obcas vylozene vytrpet, aby pak posledni tri nabidly totalni narez a skvelou podivanou..uvidime, co prinese druha serie. Pokud se tvurci nepouci, treti se urcite nedockame.
TY (2018) (seriál)
Vetsinou velmi predvidatelne, nicmene dokaze strhnout a donutit chtit videt dalsi a dalsi a dalsi..
Vánoce v divočině (2019)
Pribeh je klasicke klise, ale ty exteriery Africke buse a vsichni ti sloni a dalsi zvirata, kterym je venovan opravdu velky prostor, proste stoji za videni!
Kráľovné zločinu (2019)
Tolik promrhaného potenciálu jsem už dlouho neviděl. Stálo hodně přemáhání dokoukat film do konce.
For All Mankind - Nixonove ženy (2019) (epizóda)
Stale dobre udrzovane napeti, uz at je venku dalsi dil!
For All Mankind - Zostrojil Saturn V (2019) (epizóda)
Naprosto perfektne vystavena epizoda, ktera ma opravdu vsechno! Snad to bude podobne i v dalsich dilech.
For All Mankind - Červený mesiac (2019) (epizóda)
Prvni dil, rozjezd, byl necekane slabsi, nicmene kvalitou a napetim ma tato serie zatim vzestupnou tendenci!
Spider-Man: Ďaleko od domova (2019)
Spider-Man ma nakroceno na velmi slibny restart, i kdyz pro mne s ponekud vrtkavym zacatkem. Far from Home nicmene dokazal, ze Holland umi a tvurci se neboji jit za zazite klise. Tesim se na dalsi.
Avengers: Endgame (2019)
* za opravdu epickou bitvu, a * za velmi komorni a hlavne dustojne rozlouceni se s Iron-Manem. Diky, ze tento patos konecne skoncil.