Recenzie (344)
Slnko, seno, erotika (1991)
Ten pán prostě neví, kdy přestat
Slnko, seno a pár faciek (1989)
Dost se mi to plete s Jahodama, takže i tady se zastanu jeho prvotiny
Slnko, seno, jahody (1983)
Jakože Trošku kritizovat můžu, ale tady ne. Nene dámy a pánové, tady se tohodle pana " "režiséra" ", musim zastat. Byl bych pokrytec, kdybych tvrdil, že jsem se u toho zpočátku nebavil. Z týdle jeho "prvotiny" si pamatuju docela dost dorejch hlášek
Kameňák (2003)
Žula
Kameňák 2 (2004)
To je něco tak odpornýho!
Kameňák 3 (2005)
První film co jsem neviděl a házim ho hned do koše. No a co? Kdo to má pořád vydržet?
O princeznej Jasnenke a lietajúcom ševcovi (1987)
Tyvole a já až teď zjistil, že to točil Troška. Furt jsem si říkal, že ta Blanarovičová hraje úplně to samý v tý zkurvený princezně z vojebanýho mlejna. Ano děti, čtete správně - strýček Fixa má zkurvenou náladu a má chuť dát ODPADY všem Troškovym filmům...............no, ale tady musim bejt doprdele férovej, stejně jako u Sena. Jsem na tom kurva vyrůstal, ne? Ano, byl jsem dítě a asi jsem byl vypatlanější, než teď, ale tahle pohádka měla něco do sebe. Ale stejně mně už tenkrát ta Blána s tim svym pitvořenim tenkrát srala!
Princezna ze mlejna 2 (2000)
tyvole a ještě jednu sračku a další a další, dokud to sype! Viděl jsem jen ukázku a stačí mi to. Čiší z toho čiré zlo ! Brekekekekeke........Bléééééééééééééééééé!
Princezná z mlyna (1994)
Já vim, že pohádky jsou pro děti, ale já jsem tak strašně zaujatej ! :-)
Janek nad Janky (2003) (TV film)
Podle mně je Liška borec. Sice je to taková parodie na pohádku, ale mně to fakt bavilo. A ještě NIKDY jsem neviděl, aby v pohádce někdo močil :-)