Recenzie (777)
Červená planéta (2000)
Sci-Fi žánr mám rád, ale tohle byla slabota. Kilmer se mi tam příliš nehodil a závěr byl trochu úsměvný. 45% - 2**
Lovci levov (1996)
Nadprůměrný dobrodružný film podle skutečné události. Při sledování tohohle snímku, si musím vzpomenout na věčně si stěžující Čecháčky, jak že to mají špatné pracovní prostředí... :-D 75% - 4****
Voľný pád (1993)
K podobnému "blikanci" nemám kolikrát daleko v Plzeňských zácpách. Jen bych musel projít přes rómskou čtvrť, vyloupit Army shop a rozmlátit Big Burger... 90% - 5*****
Hra (1997)
Tenhle film drží velmi vysoko brilantní scénář. Fincher je pan režisér a jeho rukopis je zde velmi čitelný. Jen u málo filmů, si divák nemůže být dopředu jist, co se stane za 10 minut. 80% - 4****
Vojna Roseovcov (1989)
Už to nemá to kouzlo, jako na začátku 90 let. Nicméně je to výtečná, místy drsná, komedie. Doporučuji shlédnout pár dní před svatbou ... :-D 80% - 4****
50x a stále po prvý raz (2004)
Žánr ROMANTICKÁ KOMEDIE u mě na 99,9% neuspěje. Spíš mi dřív způsobí smrt!!! Tohle bohužel není vyjímka. Jednou vidět a víc ani vteřinu. 45% - 2**
Vreskot 2 (1997)
Lehce podprůměrný horor u kterého se snad ani nemůže bát 5 leté děcko. 40% - 2**
Austin Powers 2 (1999)
Komedie u které jsem se ani pořádně nezasmál. Bude to tím, že mi je hlavní představitel silně nesympatický??? 40% - 2**
Shrek (2001)
Všem se Shrek neskutečně líbí. Mě se bohužel "jen" líbil. A to při prvním shlédnutí. Pro mě průměrná, občas úsměvná animovaná pohádka. Ice age je mnohem lepší. 55% - 3***
Narnia: Princ Kaspian (2008)
O dost slabší, než první díl. Princ Petr, resp. herec který ho ztvárnil, je mi velmi nesympatický. Navíc jeho souboj - meč proti meči - muž proti muži, je neskutečně trapnej!!! velké zklamání. 45% - 2**