Recenzie (3 504)
Antonia (1995)
Film plný vecí reálnych, aj magických. Ľudia sa v ňom rodia, aj zomierajú. Deje sa im dobro, aj zlo. Sú šťastní, aj smutní. Bez problémov dokážu vedľa seba žiť takí, aj onakí. Film, v ktorom sa žije život, lebo žiť ho treba. Zaujímavý film .. zvláštny. Výborný ťah použiť rozprávača a skvelá hudba. Svojou atmosférou mi Antonia pripomenula Anjela nad Teheránom od Giny B. Nahai, či Sto rokov samoty od Márqueza.
Import Export (2007)
Môj druhý film od Seidla a zase výborný. Ten chlap ma baví. Nie vždy sa vám podarí nakopnúť motorku, a nie vždy sa vám podarí odraziť sa od dna. A je jedno, či je to export, alebo import. A na konci aj tak všetkých čaká smrť. No nič, idem si žiť ten svoj "obyčajný" život. 4,5*
Que Dios nos perdone (2016)
Vskutku slušná kriminálka so sympatickou dvojkou vyšetrovateľov.
River (2015)
Silno rozmýšľam, že koľkí by sa zachovali tak, ako sa zachoval John. Výborný film, bavil ma.
Dôverný nepriateľ (2018)
Už som len čakala, kedy tomu domu narastú nožičky a ručičky a rozbehne sa za Zuzanou .. dosť srandy, v konečnom dôsledku celkom slušný film, nič ma na ňom extra neiritovalo, snáď len Marcinkovej hlas mi niekedy rezal uši.
Silmido (2003)
Film o tom, ako z ľudského "odpadu" za dva roky vyrobiť drsných chlapov a správnych mužov ... na konci ktorého sa mi aj slza tlačila do oka. Zaujímavý príbeh, slušné spracovanie a dosť dobrá muzika.
Vlkolak (2010)
Oceňujem, že pri záverečnej bitke vlkolakov si ten starší vyzliekol košeľu, hneď som mala prehľad, že kto z koho. Výprava a hudba nie zlé, herecky taký štandard a príbeh absolútne ničím neprekvapil. 2,5*
Môj ružový život (1997)
Celkom vážna téma podaná tak trochu nevážne ... na mňa príliš ružové a snové.
Kursk (2018)
Žiadne akčné preháňanie, pekne obyčajne ... mne sa táto civilná Vinterbergova rekonštrukcia páčila. A Matthias zase raz prirodzený, to jest skvelý.
Szabadság, szerelem (2006)
Silná téma, ale biednejšie spracovanie. Herecky tiež žiadna sláva, ale ako celok to až také marné nebolo.