Recenzie (3 499)
Timbuktu (2014)
Bolo to plné nádherných záberov, malo to niekoľko skvelých scén, pôsobilo to naozaj prirodzene, príbeh tiež nie zlý, lenže podľa mňa to malo na viac .. akoby to bolo len vyrozprávané a nešlo to viac do hĺbky. 3,5*
Šakal (1973)
Nuž .. Šakal pre mňa nemal tú správnu charizmu, ale zase dokázal prestriekať auto bez ušpinenia nohavíc. No a pán detektív, zvaný Lebel, tak ten mal na konci také šťastie, vedel ktorého policajta v dave má osloviť, no a rýchlosť akou odhalil dom, byt a zneškodnil Šakala, bola ohromujúca. Príbeh nie zlý, len ma to bohužiaľ nebavilo.
Mučeník (2016)
Toto veru nie je žiadna sranda. Vášmu decku prepne, a vy sa môžete aj rozkrájať, a nič s tým nezmôžete. Lenže v tomto filme, to okolie nerobilo vôbec nič, len ustupovalo. Chlapec si tliachal svoje, citoval bibliu niekedy úplne bez rozmyslu, robil si čo chcel. Kabinet totálne neschopná sebranka, to isté sa dá povedať aj o tom kňazovi, matka tiež nejaká divná ... no celé divné, a pritom fakt dobrá téma. 2,5*
Rozdielne svety (2015)
Láska je mocná čarodejka, ale nie všetky jej príbehy končia šťastne. Dobrý film ... a nielen o láske.
Heavy Trip (2018)
Páčilo sa mi, že chlapci nemali mastné vlasy. Ďalej sa mi páčil aj ich skvelý song .. dobre hrali. Ich príbeh a niektoré hlášky tiež neboli zlé, ale úplne najlepšie bolo stage diving truhly toho ich nebohého kamaráta na tom festivale v Nórsku ... to som skoro opľula obrazovku. 3,5*
Antonia (1995)
Film plný vecí reálnych, aj magických. Ľudia sa v ňom rodia, aj zomierajú. Deje sa im dobro, aj zlo. Sú šťastní, aj smutní. Bez problémov dokážu vedľa seba žiť takí, aj onakí. Film, v ktorom sa žije život, lebo žiť ho treba. Zaujímavý film .. zvláštny. Výborný ťah použiť rozprávača a skvelá hudba. Svojou atmosférou mi Antonia pripomenula Anjela nad Teheránom od Giny B. Nahai, či Sto rokov samoty od Márqueza.
Import Export (2007)
Môj druhý film od Seidla a zase výborný. Ten chlap ma baví. Nie vždy sa vám podarí nakopnúť motorku, a nie vždy sa vám podarí odraziť sa od dna. A je jedno, či je to export, alebo import. A na konci aj tak všetkých čaká smrť. No nič, idem si žiť ten svoj "obyčajný" život. 4,5*
Que Dios nos perdone (2016)
Vskutku slušná kriminálka so sympatickou dvojkou vyšetrovateľov.
River (2015)
Silno rozmýšľam, že koľkí by sa zachovali tak, ako sa zachoval John. Výborný film, bavil ma.
Dôverný nepriateľ (2018)
Už som len čakala, kedy tomu domu narastú nožičky a ručičky a rozbehne sa za Zuzanou .. dosť srandy, v konečnom dôsledku celkom slušný film, nič ma na ňom extra neiritovalo, snáď len Marcinkovej hlas mi niekedy rezal uši.